Menü
T.C. MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI
DİYARBAKIR/BAĞLAR-Ali Kuşçu İlkokulu
Ana Sayfa
>
Harezmi Eğitim Modeli
Harezmi Eğitim Modeli
Okul Panolarımız
Yayın tarihi: 2024-05-14 - Son Güncelleme: - Görüntülenme Sayısı: 1
Devamı
Harezmi Ekibi Öğrencilerimizin Malabadi Köprüsü ve Hasuni Mağaraları Ziyareti
Yayın tarihi: 2024-05-12 - Son Güncelleme: - Görüntülenme Sayısı: 7
Devamı
Harezmi Ekibi Öğrencilerimizin Hilar Mağaraları Ziyareti
Yayın tarihi: 2024-05-12 - Son Güncelleme: - Görüntülenme Sayısı: 1
Devamı
Harezmi Ekibi Öğrencilerimizin Zerzevan Kalesi Ziyareti
Yayın tarihi: 2024-05-12 - Son Güncelleme: - Görüntülenme Sayısı: 1
Devamı
Harezmi Ekibi Öğrencilerimizin İlimizdeki Tarihi Mekanlar Ziyareti
Yayın tarihi: 2024-05-01 - Son Güncelleme: - Görüntülenme Sayısı: 13
Devamı
Harezmi Ekibi Öğrencilerimizin Asur Kalesi Ziyareti
Yayın tarihi: 2024-04-30 - Son Güncelleme: - Görüntülenme Sayısı: 15
Devamı
Mimarlık Fakültesinden Prof.Dr. Neslihan DALKILIÇ öğrencilerimize Kültürel Miras konulu sunumu gerçekleştirdi.
Yayın tarihi: 2024-04-26 - Son Güncelleme: - Görüntülenme Sayısı: 9
Devamı
BALONLA TARİHİ ESERLERİ YAKALA ISINMA OYUNUMUZ
Yayın tarihi: 2024-03-28 - Son Güncelleme: - Görüntülenme Sayısı: 13
Devamı
CANVA İLE AFİŞ TASARIMI
Yayın tarihi: 2024-03-28 - Son Güncelleme: - Görüntülenme Sayısı: 21
Devamı
WORDART İLE KELİME BULUTU OLUŞTURMA
Yayın tarihi: 2024-03-28 - Son Güncelleme: - Görüntülenme Sayısı: 9
Devamı
TARİHİ ESERLER SEPETİ ISINMA OYUNUMUZ
Yayın tarihi: 2024-03-21 - Son Güncelleme: - Görüntülenme Sayısı: 23
Devamı
HAREZMİ TİŞÖRT VE ŞAPKALARIMIZ HAZIR
Yayın tarihi: 2024-03-21 - Son Güncelleme: - Görüntülenme Sayısı: 15
Devamı
AĞAÇ DİYAGRAMI TEKNİĞİYLE PROBLEM NEDENLERİ ALT NEDENLER VE ETKİNLERİ
Yayın tarihi: 2024-03-21 - Son Güncelleme: - Görüntülenme Sayısı: 25
Devamı
BALIK KILÇIĞI TEKNİĞİYLE PROBLEM NEDENLERİ VE ALT NEDENLER
Yayın tarihi: 2024-03-21 - Son Güncelleme: - Görüntülenme Sayısı: 18
Devamı
PROBLEM DURUMUMUZA YÖNELİK ISINMA OYUNU ÇATLAK YUMURTA OYUNU
Yayın tarihi: 2024-03-17 - Son Güncelleme: - Görüntülenme Sayısı: 41
Devamı
<<
<
1
2
>
>>